FAQ

Producten die niet op de webshop staan, hoe kan ik die toch bestellen?

Bij het afronden van de bestelling kun u bij bestelnotitie neerzetten welk product(en) u nog toegevoegd wilt hebben aan de bestelling. Graag bij elk product vermelden wel gewicht en welk merk u wilt van het product.

Waar vind ik de aanbiedingen?

De aanbiedingen zijn te vinden in de folder van Coop en op Coop.nl. Let wel op, de aanbiedingen gelden in de week van levering.

Bieden jullie ook advies over het bestellen van de juiste aantallen?

Ja zeker, u kunt hiervoor bellen of mailen naar Coop Brouwer. Wij kunnen u helpen om samen een juiste bestelling te maken op basis van het aantal personen en de wensen.

Kunnen producten retour?

Van het totaalbedrag mag maximaal 20% retour gestuurd worden, dit is exclusief statiegeld en bezorgkosten. We kunnen alleen houdbare producten retour nemen die ongeopend zijn. Ga naar onze pagina Terugbetaal- en retourneringsbeleid – Bestel bij Brouwer voor de voorwaarden over het retourneren.

Tot wanneer kan er uiterlijk besteld worden?

Er kan uiterlijk tot een week van te voren besteld worden op de webshop. Mocht je nou toch op woensdag denken: ik heb een bestelling nodig voor het weekend, kun je ons bellen of langs komen in de winkel.

Vanaf welk bedrag bezorgen jullie?

Wij bezorgen bij een bestelling vanaf 70 euro. Mocht je onder de 70 euro aan boodschappen of verhuurproducten nodig hebben, kun je kiezen voor de optie afhalen.

Worden de verhuurproducten die bezorgd zijn ook weer opgehaald?

Wanneer je verhuurproducten hebt besteld die wij bezorgen, maken wij ook samen met u een afspraak wanneer deze weer opgehaald worden. Vaak als dit in het weekend gebruikt wordt, zullen wij zorgen dat de producten maandags direct weer opgehaald worden.